יום רביעי, 22 בנובמבר 2017

3 טעויות בלוגינג שאתם אולי עושים

אם אתם כותבים בלוג או עסקים שלהרוויח כסף באינטרנט, בטח נתקלתם בתופעה שחוזרת על עצמה לא מעט, אתם משקיעים המון עבודה אבל התוצאות הן לא בדיוק מה שציפתם לו. ציפיתם ליותר. בפוסט הזה אני רוצה לדבר על 3 טעויות נפוצות שהרבה בלוגרים עושים. בדובר ב- 3 נקודות פשוטות שיכולות לשפר את התנועה בבלוג שלכם, את כמות הקוראים החוזרים ואת הרווחיות של העסק האינטרנטי שלכם.
  
לא לספק לקוראים דרך ליצור אתכם קשר

אחת הטעויות הגדולות שאפשר לעשות היא לא לספק לאנשים דרך ליצור עם הכותב קשר. אם תוסיפו אפשרות לכתוב לכם מייל (בבלוג הזה מופיעה תיבה לשליחת הודעות בסרגל הכלים שבצד), תוסיפו לאמינות שלכם ותיצרו תחושה שאתם באמת רוצים לעזור לאנשים.

בנוסף, טופס יצירת קשר הוא דרך נהדרת ל:
  • לקבל פידבק מהקוראים שלכם.
  • לקבל רעיונות לתוכן.
  • לקבל הצעות עסקיות.

לא להגיב לתגובות שמשאירים לפוסטים שלכם

לפעמים אנשים שואלים שאלות או מגיבים על הכתוב ומצפים לתשובה או לתגובה מהכותב. כשהם לא מקבלים תגובה, זה יכול פגוע באמינות. חוץ מזה, אם תצליחו ליצור שיחות עם הקוראים שלכם דרך התגובות כמות התוכן בבלוג שלכם תגדל. זה טוב גם לקוראים האנושיים וזה גם יתן לכם קרדיט אצל מנועי החיפוש.

להתעלם מהמדיה החברתית

רשתות חברתיות הן אחלה דרך למשוך קוראים לאתר שלכם. אם אתם עדיין לא שם, תהיו בטוחים שמתחרים שלכם כבר שם. מצד שני, אל תהפכו את העיסוק בפייסבוק/טוויטר לדבר המרכזי שאתם עושים. עיקר העבודה עדיין צריכה להיות מושקעת בבלוג שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איך לוודא שהעסק המקוון שלך מצליח לאורך זמן?

ניהול עסק מקוון יכול להיות חוויה מתגמלת, אבל זה לא אומר שאין אתגרים לאורך הדרך. בפוסט הקודם דיברנו על אתגרים בהקמה של עסק אינטרנטי, הפעם נדב...

הפוסטים הכי אהבת