יום שבת, 9 באוקטובר 2010

לעשות כסף באינטרנט - ספרו לאנשים מה אתם חושבים ותרוויחו כסף (אין קשר לטוויטר)

היום אני רוצה לספר לכם על אתר נחמד וכיפי שישלם לכם כסף עבור השתתפות ב"שיחות". אתם יכולים להתחיל שיחה או להגיב לשיחה קיימת. והכי חשוב, אתם בוחרים את הנושא. אתם יכולים לספר על מה אתם חושבים, מה אתם אוהבים, תשתפו במידע מועיל כל דבר שנראה לכם כיף לכתוב עליו כמה שורות.

הרי אנחנו מגיבים, מפרסמים טוקבקים וסטטוסים כל הזמן, למה לא להרוויח מזה מעט אם אפשר?

ככל שהשיחות שתתחילו יהיו מעניונות יותר (יגררו יותר תגובות) כך תרוויחו יותר. אתם בוחרים כמה שיחות להתחיל, לכמה להגיב ומתי לעשות זאת.

אין צורך לכתוב יותר מדי ולהאריך במילים אך לפני שתרשמו יש מספר נקודות שאני רוצה לציין:
1. אתם יכולים להגדיל את הרווחים של אם תפנו חברים לאתר. כך תתגמלו גם עבור הפעילות שלהם.
2. לפני שאתם מפרסמים שיחות, תקראו את התקנון. תגובות כמו "תודה" או "ממש מגניב" (באנגלית כמובן)  ימחקו ולא  תתגמלו בגינן. הרעיון הוא שתכתבו דברים עם תוכן. בין אם אתם כותבים שורה אחת או 15 שורות.

3. תוסיפו כמה שיותר חברים שכבר רשומים לאתר - כל פעם שתפרסמו שיחה הם יקבלו התראה למייל ויוכלו להגיב למה שפרסמתם - כך תוכלו להרוויח יותר.

4. לא מספיק רק להרשם! לא מעט אנשים נרשמו דרך הלינק שמופיע למטה אבל לא פרסמו דבר. אם אתם לא מתכוונים לקחת חלק בשיחות וליצור שיחות משלכם אל תרשמו - זה הזמן שלכם וחבל לבזבז אותו... :)

איך לוודא שהעסק המקוון שלך מצליח לאורך זמן?

ניהול עסק מקוון יכול להיות חוויה מתגמלת, אבל זה לא אומר שאין אתגרים לאורך הדרך. בפוסט הקודם דיברנו על אתגרים בהקמה של עסק אינטרנטי, הפעם נדב...

הפוסטים הכי אהבת