יום שבת, 31 באוקטובר 2009

5 סיבות שבגללן רב האנשים לא מצליחים לעשות כסף באינטרנט

רב האנשים שמנסים לעשות כסף באינטרנט נכשלים במשימה. לא בגלל שהיא כל כך קשה. גם לא בגלל שיש איזו דרך סודית להרוויח שהם עדיין לא גילו. בפוסט הזה אציג בפניכם 5 סיבות נפוצות שבגללן רב האנשים לא מצליחים לעשות כסף באינטרנט.

לפני שאציג את חמשת הסיבות, מי מכם שעדיין רק מתחיל לנסות ולעשות כסך באינטרנט, יכול לקרוא את המדריך למתחילים שפירסמתי בבלוג, המדריך עומד לרשותכם בחינם. 

סיבה מספר 1 - אנשים מחפשים תוצאות מיידיות.

הרבה אנשים חושבים שניתן לעשות כסף באינטרנט במהירות. אומנם באמת ניתן לעשות כסף באינטרנט במהירות יחסית, אך הדגש כאן הוא על המילה "יחסית". עסק באינטרנט, כמו עסק מחוץ לעולם האינטרנט, הוא משהו שצריך לבנות ולטפח לפני שמתחילים לראות ממנו כסף. באינטרנט, התהליך הוא לרב מהיר יותר מרב העסקים הרגילים שנוכל לחשוב עליהם.

סיבה מספר 2 - חלק מהאנשים פשוט עצלנים והם לא מוכנים לעבוד קשה.

באינטרנט, ניתן להרוויח כסף בקלות יחסית, שוב הדגש כאן הוא על המילה "יחסית". אין שום סיבה שתרוויחו כסף אם לא תשקיעו. גם באינטרנט, בדיוק כמו בעולם הפיזי, בשביל תוצאות צריך לעבוד. צריך ליצור תוכן באתר, לענות לקוראים, להפנות תנועה לאתר וכו'.

סיבה מספר 3 - אנשים מוותרים מהר מדי.

כמו שהסברתי בסיבה הראשונה, לא ניתן לעשות כסף באינטרנט באופן מיידי, זה לוקח זמן וצריך להיות סבלניים ולהתמיד. התמדה היא התכונה החשובה ביותר. בלעדיה יהיה לכם קשה מאוד להרוויח כסף באינטרנט.

סיבה מספר 4 - לא יודעים איפה להתחיל.

הרבה מאוד אנשים פשוט לא יודעים איפה להתחיל. האינטרנט מוצף במידע, ועומס המידע לעיתים קרובות מבלבל. עומס המידע יכול להוביל לשיתוק. המשמעות של שיתוק היא שלא עושים שום דבר ובלי לפעול לא נוכל גם להרוויח.

סיבה מספר 5 - מנסים יותר מדי שיטות.

יש בערך אין ספור דרכים להרוויח כסף באינטרנט. אחת הבעיות הנפוצות היא הנסיון של אנשים ליישום כל דרך להרוויח שהם נתקלים בה. תחשבו לעצמיכם שהלטתם לעבוד ב- 5 עבודות שונות. זה הרי בלתי אפשרי. מרב אפשריות ושיטות שונות שאנשים מנסים ליישם הם לעיתים מאבדים את המיקוד שלהם.

אם תמנעו מ-5 הטעויות שהצגתי, דרך שלכם לעשיית כסף באינטרנט תהיה קלה וקצרה הרבה יותר.

איך לוודא שהעסק המקוון שלך מצליח לאורך זמן?

ניהול עסק מקוון יכול להיות חוויה מתגמלת, אבל זה לא אומר שאין אתגרים לאורך הדרך. בפוסט הקודם דיברנו על אתגרים בהקמה של עסק אינטרנטי, הפעם נדב...

הפוסטים הכי אהבת